saraojalas.blogg.se

Min resa

Frimål v37

Kategori: Allmänt

Sitter här i soffan och dricker mitt morgonkaffe, så mysigt! Var ute och gick en runda tidigare, och jag är fortfarande mätt från igår!

Aktiv vila stod på träningsschemat igår! Aktiv vila är lugnare träning helt enkelt.. Så igår simmade vi i 50min, verkligen super skönt, men så jobbigt ändå! Man blir ju helt klart bra på det man gör, och jag brukar inte simma så det var kämpigt i slutet😃

Sen gjorde vi oss redo för ett resturangbesök på min favorit resturang som heter King of India... Men när vi kom fram till restaurangen stod det "curry namnam" på dörren och resturangen såg inte alls ut som innan!! I liten chock gick jag fram och frågade om detta ändå inte var King of India (jag hade ju ställt mig in på att få äta världens smarrigaste gryta!!) nej den resturangen har slagit igen.... Jag blev helt tom! Haha. Aja, vi räddade det med mys hemma i soffan med en varsin pizza🍕🍕🍕 

Frimål får jag för att måtten runt midjan hade minskat och även siffrorna på vågen var bra... Dessa mål är med andra ord hur viktiga som helst för psyket under denna resan😄 








Kommentera inlägget här: