saraojalas.blogg.se

Min resa

Snart har redan Januari gått...

Kategori: Allmänt

Snacka om att det går fort! Bästa utvecklingen inne på gymet har lätt varit bänkpress och dips! Känner att jag fått in mycket bättre teknik i båda övningarna vilket känns skit roligt för då kan man börja lägga på lite tyngre vikter;) februari kommer verkligen vara min starkaste månad någonsin:D Denna veckan har jag dock varit ganska ur balans då jag har bytt från nattskift till dagtid... Blev ganska drastiskt också då jag jobbade natten mellan söndag-måndag, sen på måndag morgonen fick jag ett samtal att jag skulle på ett nytt jobb kl14.00... Sov typ tre timmar den förmiddagen ... Tur för mig att jag har en sån underbar sambo som kom hem och gjorde frukost och matlåda till mig och en mormor och morfar som kunde komma och hämta mig och köra mig till jobbet, för bilen hade jag inte tillgänglig... Min nära och kära är en fantastiskt energibomb i min vardag:-) <3 Nya tag nästa vecka som gäller!!
Kommentera inlägget här: