saraojalas.blogg.se

Min resa

Team träff i Göteborg!!

Kategori: Allmänt

I helgen var jag på min första teamträff med bästa MM sports! Temat på föreläsningen som var handlade om kosttillskott, dieter, kost/träning inför tävling mm mm, lärde mig riktigt mycket, så himla intressant! Jag är ju ny i gemet så mina öron var som elefantenöron hela dagen:)) 

Efter föreläsningen som hölls utav Peter Peps Jegefalk delade vi in oss i grupper, min grupp var då athletic fitness, för det är de jag ska tävla i;-) körde teknikträning i både chins/dips och tränare även på att posera! Fy faaaasen va svårt det är:D detta ska man ju sedan kunna utan speglar, uppe på scenen och le samtidigt! Tro det eller ej men det är grymt jobbigt att stå och spänna sig... Bara till att öva grymt mycket för min del hah. 

Har sagt det tidigare och säger det igen, är så glad att vara med i detta härliga gäng! Finns så fantastiskt mycket kunskap som man kan ta nytta av från alla duktiga atleter som är med, det blev verkligen ännu tydligare nu när jag åkte och träffade alla :-) sjukt kul! Så ser fram emot nästa:D tills dess ska jag övaövaöva på alla tips och trix jag fick med mig, så jag blir ännu starkare och ännu bättre!! 


Hade min bättre halva med mig som stöttar mig i ur och skur!



Middag på Hard Rock Café!!



Lite shopping blev det också ;)

Och denna är från idag!! Körde lite triceps/bröst nu i förmiddags :-)



KOMMENTARER:

  • Åhh Sara, kom ut ikväll! :) säger:
    2014-09-20 | 23:56:15

    Härligt jobbat!

Kommentera inlägget här: